You are here: Home > More news > Acords amb diverses universitats per a l’aprenentatge d’idiomes

New

Per facilitar l'accés a l'oferta de cursos i exàmens d'idiomes en condicions avantatjoses

Acords amb diverses universitats per a l’aprenentatge d’idiomes

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ha signat acords amb diverses universitats –la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), la Universitat de Barcelona (UB), la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i la Universitat Pompeu Fabra (UPF) – per facilitar l’accés de la comunitat universitària a l’oferta de cursos i exàmens organitzats per les escoles d’idiomes d’aquestes universitats en condicions avantatjoses.

14/09/2017
A partir d’aquest curs 2017-2018, els estudiants, el PDI, el PAS i els alumni de la UPC podran accedir a l’oferta cursos i exàmens d’idiomes d’aquestes universitats amb les tarifes internes que ofereixen als seus membres. Aquestes tarifes són entre un 10% i un 33% inferiors als preus generals. Per tenir-hi dret, cal identificar-se com a membre de la UPC en el moment de fer la matrícula en l’escola d’idiomes triada.

L’oferta de cursos d’idiomes del conjunt de les universitats permet escollir fins a 18 llengües, impartides entre els diferents campus universitaris i el campus virtual de la UOC, amb una diversitat àmplia de localitzacions, nivells, grups i horaris. Els certificats de les universitats, emesos per la superació de cursos realitzats a les escoles d’idiomes pròpies, tenen valor acreditatiu a tots els efectes a la UPC i en el conjunt del sistema universitari.

Així mateix, l’acord permet accedir als exàmens d’acreditació organitzats per les universitats, tant als exàmens amb certificat propi, com a les proves interuniversitàries CLUC (Certificat de llengües de les universitats catalanes), igualment amb el preu intern adreçat als membres de cada universitat. Aquesta oferta d’exàmens inclou exàmens Cambridge, TOEFL, TOEIC i altres exàmens amb certificats reconeguts.

Tant els certificats de cursos com els d’exàmens d’idiomes de nivell B2 tenen validesa per acreditar la competència en tercera llengua en els graus i poden servir per al reconeixement de crèdits ECTS, d’acord amb les especificacions de la Normativa acadèmica.

Les persones que ja disposin de certificats d’idiomes de la UPC podran accedir al curs del nivell superior del marc europeu en qualsevol de les universitats per tal de continuar el seu itinerari formatiu. Si fa temps que es disposa del certificat o es desconeix el nivell que es té actualment, podran realitzar les proves de nivell que ofereixen les universitats abans d’inscriure’s als cursos.

Per fer qualsevol consulta o sol·licitar informació sobre l’oferta d’idiomes de la UPC, podeu posar-vos en contacte amb Servei de Llengües i Terminologia a través del web: www.upc.edu/idiomes

Follow us on Twitter Open link in new window
Latest news
The UPC adheres to the work stoppage in Catalonia to reject the violence against citizens on 1 October The Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) expresses its rejection, indignation and strongest ... [read +]