Esteu aquí: Inici > Més notícies > La UPC, primera politècnica a Espanya al QS Graduate Employability Rankings 2018

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) es posiciona com la primera universitat politècnica de l’Estat al QS Graduate Employability Rankings 2018. En aquesta edició, la UPC és la segona universitat catalana i la quarta en l’àmbit estatal, i se situa entre les 120 millors del món en ocupabilitat i entre les 41 primeres d’Europa.

13/09/2017
El QS Graduate Employability Rankings, que el 12 de setembre ha publicat l’edició del 2018, avalua l’ocupabilitat dels estudiants i analitza la reputació entre els ocupadors, els vincles entre aquests i els estudiants, la col·laboració de les institucions amb el món empresarial, la taxa d’ocupació dels graduats i resultats dels alumni. La UPC, que a Espanya encapçala les universitats politècniques en ocupabilitat, és la quarta universitat més ben situada, per darrera de la Universitat de Navarra, la Universidad Complutense de Madrid i la Universitat de Barcelona. El rànquing, encapçalat per la Universitat d’Stanford, posiciona la UPC en els rangs 111-120 del món i 36-41 europeu.

En relació a l’edició de l’any passat, la UPC millora un mínim de 4,5 punts en general, avançant especialment en l’indicador de connexions entre ocupadors i estudiants, amb 43,7 punts. El segon indicador on ha crescut la puntuació és el de taxa d’ocupació, i també millora, si bé més lleument, en les col·laboracions amb ocupadors i la reputació entre aquests.

El rànquing, elaborat per la consultora Quacquarelli Symonds, ha seguit incrementant el número d’institucions classificades fins a 500, del total de 600 que ha analitzat. En l’edició pilot del 2015 es van classificar 200 universitats i l’any passat ja es va passar a 300.

Estudiants d'arquitectura de la UPC La UPC, entre les 300 millors universitats del món en Arts i Humanitats en el rànquing THE WUR La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) se situa entre les 300 millors universitats del món ... [llegir +]
Imatges ampliades d'alguns dels projectes de fi de carrera s'exposen a la sala Oval del MNAC. Foto de Carles Serrano L’Escola d’Arquitectura de Barcelona organitza, al MNAC, una exposició sobre la ciutat imaginada L’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB) de la Universitat Politècnica ... [llegir +]