Esteu aquí: Inici > És noticia

Kip S. Thorne, investit doctor 'honoris causa' per la UPC Kip S. Thorne, doctor ‘honoris causa’ per la UPC, distingit amb el Premi Nobel de Física L’astrofísic nord-americà Kip S. Thorne, doctor ‘honoris causa’ per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), ha estat distingit, el 2 d’octubre, amb el Premi Nobel de Física 2017, juntament amb els investigadors Rainer Weiss i Barry C. Barish, per la detecció de les ones gravitacionals.
04/10/2017

La tecnologia aeroespacial del futur, aquest dissabte al CosmoCaixa La UPC i CosmoCaixa organitzen ‘Moonit’ per descobrir la tecnologia aeroespacial del futur El proper dissabte, 7 d’octubre, de 19 a 24 hores, tindrà lloc al CosmoCaixa de Barcelona la Nit Jove, Moonit, on es podran descobrir els projectes de tecnologia aeroespacial que es desenvolupen al Campus del Baix Llobregat de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), a Castelldefels, sota l’escenari d’una espectacular reproducció de la Lluna, realitzada per l’artista Luke Jerram. Els estudiants de la UPC tindran l'entrada gratuïta amb el carnet de la Universitat.
04/10/2017

El dispositiu sense fil WOMEN-UP que es mostra a l'IOThings Solutions World Congress. Tecnologia avançada de la UPC, a l’IOT Solutions World Congress La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) donarà a conèixer solucions avançades en diferents àmbits i, especialment, en els de la medicina, la Indústria 4.0 i la Internet of Things a la tercera edició de l’IOT Solutions World Congress, que té lloc des del 3 d'octubre i fins al dia 5 al recinte Gran Via de Barcelona.
04/10/2017

El rector convida la comunitat universitària a reunir-se el 2 d'octubre, a les 12 h, en rebuig als esdeveniments del dia anterior a Catalunya El rector de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), Enric Fossas, convida la comunitat universitària a reunir-se avui 2 d'octubre, a les 12 hores, en rebuig als esdeveniments d'ahir, 1 d'octubre.
02/10/2017

La UPC se suma a l'aturada de país per rebutjar la violència exercida l'1 d'octubre a Catalunya La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) se suma a l'aturada de país de demà, 3 d'octubre, per rebutjar la violència exercida l'1 d'octubre per la guàrdia civil i la policia nacional contra els ciutadans i ciutadanes de Catalunya.
02/10/2017