Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Convocats, fins al 4 de setembre, nou ajuts de formació de personal investigador per fer la tesi doctoral a la UPC

Es poden demanar des del 17 de juliol i fins al 4 de setembre

Des del 17 de juliol i fins al 4 de setembre està oberta la convocatòria de nou ajuts per a contractar, durant el 2017, personal investigador en formació (FPI) que realitzi la tesi doctoral a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). La convocatòria ha estat aprovada pel Consell de Govern del 13 de juliol, que ha ratificat també els criteris d’avaluació dels ajuts destinats a la contractació de personal investigador novell per a l’any 2018.

20/07/2017
Ja està publicada a la secció de beques generals de la pàgina del Centre de Transferència de Tecnologia de la Universitat la convocatòria dels nou ajuts FPI-UPC adreçats a la realització de la tesi doctoral a la UPC i finançats en la seva totalitat per la universitat.

L’objectiu d’aquesta convocatòria és, d’una banda, potenciar la recerca en els diferents àmbits estratègics de la Universitat fomentant la captació i atracció de talent d’investigadores i d’investigadors que s’incorporen als diferents grups de recerca; de l’altra, permetre la dedicació a temps complet d’aquest personal als estudis de doctorat durant un període màxim de tres anys. La lectura de la tesi comportarà la finalització del contracte aconseguit a través d’aquesta convocatòria.

Addicionalment, totes les persones beneficiàries que gaudeixin del programa FPI UPC 2017 com a mínim durant tres mesos, tenen dret a la matrícula gratuïta de la tutela acadèmica del doctorat, amb un màxim de 3 matrícules gratuïtes en total per a tot el període de l’ajut. No són susceptibles d’ajut els preus per a la gestió de l’expedient acadèmic.

Criteris d’avaluació del personal investigador novell per al 2018
El Consell de Govern també ha donat el vist-i-plau als criteris de valoració de la convocatòria d‘ajuts destinats a la contractació de personal investigador novell (FI) per a l’any 2018.

La principal diferència respecte als anys anteriors és que l’avaluació del grup de recerca en el qual s’integra la persona candidata es farà en funció de la valoració obtinguda per aquest grup en la darrera convocatòria SGR de la Generalitat, i no en funció dels indicadors PAR i PAR, com es feia fins ara.

Estudiants d'arquitectura de la UPC La UPC, entre les 300 millors universitats del món en Arts i Humanitats en el rànquing THE WUR La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) se situa entre les 300 millors universitats del món ... [llegir +]
Imatges ampliades d'alguns dels projectes de fi de carrera s'exposen a la sala Oval del MNAC. Foto de Carles Serrano L’Escola d’Arquitectura de Barcelona organitza, al MNAC, una exposició sobre la ciutat imaginada L’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB) de la Universitat Politècnica ... [llegir +]