Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Distribuïdes 22 places noves de professorat lector dins del Programa Serra Húnter 2017

El Consell de Govern, reunit en sessió ordinària el 23 de maig, ha aprovat la distribució de 22 places de professorat lector previstes en el Programa Serra Húnter 2017 entre els diferents departaments de la Universitat. S’ha tingut en compte les necessitats docents i l’activitat de recerca de la unitat. La convocatòria ha limitat el nombre de places al de jubilacions produïdes durant el curs 2016-2017, incrementant-ne una.

01/06/2017
 La distribució de les 22 places de professorat lector previstes en el marc del Programa Serra Húnter 2017 s’ha realitzat atenent les necessitats docents de les unitats bàsiques, que s’han valorat amb un 70 %, i l’activitat de recerca, que ha tingut un pes d’un 30 %.

Per fer la distribució segons les necessitats docents, s’ha partit del percentatge de professorat a temps parcial dels departaments en els tres propers cursos, atenent a la previsió de jubilacions. Així mateix, s’ha aplicat un paràmetre de normalització que determina quina és la relació que es considera adequada per al departament o secció.
Per a la valoració de l’activitat de recerca, s’han tingut en compte els PAR (fixat en un 20 %) i PATT (un 10 %) de cada departament o secció.