Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Jordi Cortadella, director del Departament de Ciències de la Computació

Jordi Cortadella, director del Departament de Ciències de la Computació

El professor Jordi Cortadella ha estat reelegit director del Departament de Ciències de la Computació, càrrec que ocupa des de febrer de 2013, quan la unitat s’anomenava Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics.

20/04/2017
El 7 d’abril ha tingut lloc el nomenament de Jordi Cortadella Fortuny com a director del Departament de Ciències de la Computació, del qual és el màxim responsable des de febrer de 2013. Com a tal, va estar al capdavant del procés de canvi de nom de la unitat, que anteriorment s’anomenava Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics. Una proposta impulsada pel PDI del mateix departament, aprovada pel Consell de Govern del 21 de juliol del 2014, i que responia a la nomenclatura que s’ha acabat imposant, a escala internacional, per denominar les activitats acadèmiques que desenvolupa la unitat.

Doctor en Informàtica per la UPC i catedràtic d'universitat, Jordi Cortadella ha estat, anteriorment, vicedegà de la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB), president de la Comissió de Selecció i Avaluació de Professors i Investigadors de la Universitat (CSAPIU) i membre de la Comissió de Doctorat de la UPC.

Com a professor, imparteix docència a la FIB i a la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME), en l'àmbit de l'algorísmia i la programació. Com a investigador, desenvolupa la seva recerca en els camps de l'algorísmia i el disseny de circuits nanoelectrònics, tasca que realitza dins del grup de recerca en Algorismia, Bioinformàtica, Complexitat i Mètodes Formals (ALBCOM).

El rector Enric Fossas, al centre, obre l'acte inaugural, que ha comptat amb la intervenció del  secretari d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya, Arcadi Navarro (en la foto, a l'esquerra del rector) i del president del Consell Social de la UPC, Ramon Carbonell (a la dreta) L’arquitecta Carme Pigem inaugura el curs acadèmic 2017-2018 a la UPC en un acte marcat per la situació que viu Catalunya ‘30 anys després’ és el títol de la lliçó que ha impartit Carme Pigem, una de les sòcies ... [llegir +]
Comunicat de les universitats i dels centres de recerca de Catalunya El 21 de setembre, els màxims representants del conjunt d'universitats i centres de recerca de ... [llegir +]