Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Oferta pública d’ocupació del PDI i el PAS

Oferta pública d’ocupació del PDI i el PAS

El Consell de Govern ha aprovat l’oferta pública d’ocupació del PDI i del PAS del 2017 per donar resposta a les necessitats de caràcter permanent amb assignació pressupostària que no poden ser cobertes amb el personal actual. Aquesta oferta preveu la contractació de 26 persones com a professorat agregat i 33 com a auxiliars administratius.

01/06/2017
L’oferta pública d’ocupació del PDI i del PAS del 2017, aprovada pel Consell de Govern reunit en sessió ordinària el 23 de maig, preveu la contractació de 26 persones com a professorat agregat i 33 com a auxiliars administratius i es podrà incrementar en el cas que la Llei de Pressupostos Generals de l’Estat aprovi una taxa addicional per al personal de les universitats públiques.

Pel que fa al Personal Docent i Investigador (PDI), l’oferta preveu la incorporació de 26 professors o professores agregats (22 sense reserva i 4 reservades per a la contractació com a personal laboral fix de personal investigador doctor, que hagi finalitzat el Programa Ramón y Cajal i hagi obtingut el certificat I3). El Consell de Govern va aprovar la convocatòria dels concursos per proveir aquestes places d'acord amb els criteris establerts al Pla d'estabilització. Es preveu poder augmentar aquesta oferta pública al final d'any.

Pel que fa al Personal d’Administració i Serveis (PAS), l’oferta preveu la convocatòria, en el moment escaient, de concursos per proveir 33 places de l’escala d’auxiliar administratiu, del grup C2.

Estudiants d'arquitectura de la UPC La UPC, entre les 300 millors universitats del món en Arts i Humanitats en el rànquing THE WUR La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) se situa entre les 300 millors universitats del món ... [llegir +]
Imatges ampliades d'alguns dels projectes de fi de carrera s'exposen a la sala Oval del MNAC. Foto de Carles Serrano L’Escola d’Arquitectura de Barcelona organitza, al MNAC, una exposició sobre la ciutat imaginada L’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB) de la Universitat Politècnica ... [llegir +]